loading...
www.b-filoo-tozloo.rozblog.com
beitollah-filoo بازدید : 1943 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (15)

روستای توزلو"بزرگترین روستای خدابنده

روستای توزلو یکی از جنویی ترین روستا های استان زنجان است که با روستا های کهلا،بزین ،شرور(چورون)،استرود،غلامویس همسایه است.که بعلت قدمت و جمعیت زیاد در بین روستا های همجوار شناخته شده است.همچنین این روستا یکی از زیباترین روستاهای این منطقه است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفضل قبادی در تاریخ 1398/12/27 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده ابوالفضل قبادی هستم که در سال 1369 بعنوان معاونت دبستان ابتئایی پسرانه و همچنین راهنمایی که به صورت مخطلط اداره می شد مشغول به خدمت بودم الان وارد سایت اختصاصی روستا شدم از رشد بی سابقه روستا حیلی خوشحال شدم ویه سوال برام پیش آمده اینه که آیا روستا از حالت بن بستی خارج شده یا نه زیرا آن موقع بن بست بود خصوصا فصل زمستان بنده آن سال در منزل آقایی به نام مشهدی منصور ساکن بودم واز میهمان نواری اهالی همیشه خاطرات خوبی دارم بنده از قزوین به روستای شما آمده بوذم
پاسخ : سلام و عرض ادب خدمت استاد قبادی عزیز.....
استاد عزیز خدمت شما عرض کنم ک روستای توزلو هم اکنون نزدیک 3500 نفر جمعیت دارد . به لطف افرادی مثل شما پیشرفت قابل توجهی داشته...
و اما سوال شما در مورد بن بست بودن روستا باید عرض کنم ک هنوز هم بن بست است ولی قول مساعد دادن که راه های ارتباطی روستا با دیگر روستا ها هرچه سریعتر آسفالت گردد.
با تشکر از شما

این نظر توسط مهران در تاریخ 1396/07/30 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

روستای توزلو روستای عشق منه(مهران)

این نظر توسط محمد استان همدان خدر در تاریخ 1396/06/09 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

بچه های روستای توزلو کبودراهنگ همدان زنده باد .
ایشالله موفق معید باشید در پناه حق
پاسخ : سلام محمد عزیز...
برای شما هم آرزوی موفقیت دارم.

این نظر توسط hossein solimani var در تاریخ 1395/09/08 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

سلام به بچه های گل توزلو .هیچ موقع زادگاه کسی فراموش شدنی نیست .اباد اولسون توزلو.هر جا هستین شاد و سلامت باشید.
پاسخ : سلام پسر خاله عزیز...شما هم همیشه موفق و سلامت باشید...
به امید آبادانی و شکوفایی هرچه بیشتر روستای عزیزمون..توزلو
یاشاسین توزلو.

این نظر توسط حسین سلیمانی در تاریخ 1395/09/08 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

بچه ها روستامون حتما پیشرفت میکنه اگر مردمش بخوان قدر شو بدونید .حسین سلیمانی

این نظر توسط خیراله سلیمانی در تاریخ 1395/08/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

روستای توزلویکی ازبزرگترین روستاهای استان زنجان میباشدامابه دلیل نبودامکانات محروم میباشدوجمعیت این روستانزدیک به 3500نفرمیباشد

این نظر توسط بچه های توزلو مقیم تهران خ ولنجک در تاریخ 1395/01/03 و 3:07 دقیقه ارسال شده است

ما نفهمیدیم توزلو برا همدانه یازنحان چون ترکشون ترک همدانه فارسیشونم مثل همدان میمونه بعدشمبه همدان نزدیکتره تا زنجان بعدشم اکثریت سابقه موتور دزدی هم خیلی زیاده چطور با چهجراتی میگین برا زنجانه لطفا توضیح بدین در این باره ممنون میشم
پاسخ : با سلام.دوست عزیز توزلو یکی از روستاهای استان زنجان است.و فاصله این روستا تا مرکز استان زنجان و همدان تقریبا یکسان است.لطفا سابقه چند نفر را به نام توزلو نزنین.موفق باشید

این نظر توسط اعلی در تاریخ 1394/09/10 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

دوستان خوبم در حال تحقیق هستم واقوا م توزلو را انتخاب کرده ام لطفا کمک کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/07 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من علی هستم اسم این روستا شنیدهام اما چیزی نمیدانم. از تاریخچه واداب ان برایم بنویسید

این نظر توسط میثم در تاریخ 1394/07/14 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام به تمام بجه های توزلو... سلام توزلو... سلام به بیتوی خودم... سلام بیتو...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 13,643
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    تقویم

    اوقات شرعی

    ساعت فلش

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس

     

    دریافت کد آپلود سنتر

    آپلود عكس

    زیر باران